עו"ד כרמית וובר-קסטלמן

דלית היא מעצבת רצינית ומקצועית ברמה הכי גבוהה שניתן לשאוף אליה. דלית תכננה לנו בית חלומות אמיתי: עיצוב מודרני, שיקי, אלגנטי ובטוב טעם, אך גם פרקטי ונוח (בכל זאת, משפחה עם 3 ילדים) עם חמימות של בית ועיצוב בטוב טעם.

עשינו שיפוץ יסודי בבית יד שניה שרכשנו. היא הפכה את השיפוץ מחוויה מורטת עצבים לחוויה כיפית ואפילו מהנה, עם יחס חם ואישי ואכפתיות אינסופית.

כמובן, שדלית השכילה לגשר בין הטעם שלנו ודעתנו האישית (והאסרטיבית…), לבין מה שנכון ומתאים לבית וכיוונה אותנו לבית שיקי ומעוצב.

צריך לציין שדלית ליוותה אותנו בכל שלב ושלב של תהליך השיפוץ: החל מהכנת תכניות מדויקות ומקצועיות מראש, עריכת מפרט רציני ומקיף לרבות חשיבה והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, כמו גם חשיבה יצירתית וחכמה בתכנון החללים והפינות השונות בבית (היו לה רעיונות שלא היינו חושבים עליהם בחיים), דרך השיפוץ עצמו והנחיית אנשי המקצוע השונים, כמו גם מתן פתרונות לבעיות שעלו תוך כדי השיפוץ עד לסיומו המוצלח.

דלית אף המשיכה ללוות אותנו, גם לאחר סיום השיפוץ, בטאצ'ים הקטנים והסופיים שנותנים לבית את כל האופי שלו. היא משקיענית שחבל על הזמן, אכפת לה מכל בית ובעצם, היא הפכה את הבית למקום שכיף לנו ולילדים, לחזור אליו.

בקיצור, מעצבת מדהימה. מומלץ בחום למי שרוצה שילוב של רצינות, מקצועיות, טעם מעולה והמון מסירות ללקוח ואהבה למקצוע. מי שבוחר בה, לא יכול לטעות, פשוט ללכת על בטוח.

 

בהערכה רבה,

כרמית וובר-קסטלמן, עו"ד