ורד ורפי ברוקר

היי דלית,

לפני כשנה החלטנו ורד ואני לשפץ את הבית.
חיפשנו באינטרנט מעצבת פנים, דיברנו אם מספר מעצבות ובמהלך החיפוש כמובן שנתקלנו גם את האתר שלך ובעבודות שלך שממש התאימו למה שחיפשנו.
התלבטנו וחששנו לפני שבחרנו מעצבת ואנחנו ממש שמחים שהחלטנו לעבוד איתך.
כבר בפגישה הראשונה איתך היה חיבור שאי אפשר להסביר אותו במילים, אבל ידענו שאנחנו רוצים לעבוד איתך.
בסיום הפגישה אמרנו לך שאנחנו צריכים לחשוב, אבל בתוכנו ידענו כבר שבחרנו לעבוד איתך, וכבר תוך כדי נסיעה התקשרנו ואמרנו לך שאנחנו רוצים להתקדם.

למרות שחששנו בתחילה, מאוד מהר הבנו שאם בחרנו לעבוד עם מעצבת, כדאי שניתן לך יד חופשית לעשות ולשנות את הבית כרצונך, וכך היה, אפשרנו לך לעצב את הבית לפי ראות עינייך, עבדנו עם רוב הקבלנים שהמלצת עליהם שגם נדהמו כשהבינו ששום דבר לא זז בבית ללא אישור שלך, נסענו לכל מקום ששלחת אותנו כדי להביא את הפריטים המדוייקים שרצית עבור הבית.
והתוצאות לא אחרו להגיע, הבית פשוט כאילו נלקח מקטלוג של בתי פאר, פשוט מושלם.
אנחנו לא יכולים לתאר במילים עד כמה אנחנו מרוצים, וכמובן מאוד שמחים שנתנו לך חופש יצירה ולא עצרנו אותך למרות שלא תמיד ראינו איך הדברים מסתדרים.

אני חייב לציין שהעבודה איתך הייתה מדהימה, גילנו מעבר למעצבת מאוד מקצועית ומוכשרת, אדם מדהים נטול אגו ומניירות ושאכפת לו.

אז דלית היקרה,
רצינו לומר לך המון המון המון תודה,
על המקצועיות, על הכשרון, על ההקשבה, על האיכפתיות, על המסירות והסבלנות, על הבטחון שהענקת לנו לאורך כל הדרך, על עבודה בשעות לא שיגרתיות, על העקשנות לא לוותר על שום פרט ולו הקטן ביותר והכי חשוב על האדם שאת.
היה לנו תענוג רצוף וכיף גדול לעבוד איתך.

תודה רבה מכל הלב
ורד ורפי ברוקר