עיצוב חדר השינה באווירת חדר בבית מלון

מכירים את זה שביום חורף סגרירי אתם נזכרים בפעם הזאת לפני כמה שנים בבית המלון ההוא, אי שם בעולם, בחדר הענק עם המיטה הרכה והמפנקת, עם הריח הזה של "בית מלון יוקרתי" כשברקע יש כמה פרחים ונרות ושפשוט משהו שם ממש עבד וקשה לשים עליו את האצבע?

ובכן, אי אפשר לחזור אחורה בזמן ולפעמים פשוט אין אפשרות לקחת כמה ימי חופש. אבל, אם מוחמד לא בא אל ההר, בואו נביא את בית המלון אליכם הביתה. הנה כמה טיפים לאיך לעצב את חדר השינה שלכם באווירת חדר בבית מלון:

צבע, צבע, צבע:
איזה אנשים אתם, אנשים של חורף או קיץ? אוהבים בלאגן ורעש או סדר ושקט? גם בבתי מלון הרבה פעמים חושבים מה ה-"וייב"  שרוצים להעביר בחדרים.

סכמת הצבעים שתבחרו לרוב תיצור עבורכם את ה-"כותרת" וה-"וייב" המבוקש, כך למשל שילוב של צבעים ירוקים, לבנים, כחולים עדינים וצבעים פסטליים בהירים יצרו עבורכם חדר מואר מלא בשקט ושלווה. מנגד, צבעים עזים יותר ונועזים כמו אדומים, כחולים כהים, כתומים וורודים, בגוונים זוהרים ועמוקים יותר יוצרים אווירה של התרחשות, נועזות ואנרגיות "בועטות".

אקססוריז:
כמו בבית המלון, גם עיצוב חדר השינה הפרטי אמור להעניק תפאורה הולמת, בתקווה לגיוון ולשדרוג השגרה האפורה. לכן, אימוץ השונה והמפתיע, יכול להיות ניסיון מעניין להגשים את המאוויים והפנטזיות הכמוסות בחדר הפרטי, דרך העיצוב.
פריטי טקסטיל כמו וילונות או שטיח רך יכניסו לחדר שלכם את החמימות הדרושה וילבישו את החדר באופן שיעטוף היטב את השוהים בו. וכן, גם כיסוי מיטה וכריות מעוצבות הן הדרך הקלה והמהירה להכניס שינוי ולרענן את חדר השינה מבלי להשקיע בו את כל התקציב.

סדר וארגון:

ובכן במלון יש מנקה לפחות פעם ביום שתבוא ותעשה סדר באווירת החופש שנכנסתם אליה, אבל לא מומלץ ליישם את השיטה בבית שלכם, אלא אם כן אתם מתכננים להזמין את המנקה מידי יום.
אחד הכללים החשובים בשמירה על חדר שינה מעוצב ונעים הוא השמירה על הסדר, ולכן כדאי לדאוג לפתרונות אחסון שיחליפו את ערמות הבגדים על הרצפה לחלק מחלל מעוצב ומסודר. תחשבו איפה תוכלו לאחסן ו"להסתיר" את האלמנטים היומיומיים שבדרך כלל נכנסים אתכם לחלל הזה כמו ניידים, מסכים למיניהם, משקפיים וכו'.

תאורה:
ובמילים אחרות – אווירה! תחשבו על כך שמדובר בחדר השינה שלכם, ולכן אין צורך להפריז בעוצמת התאורה ובגודל הגופים. תתחשבו בפרופורציות החדר ובאווירה שתרצו לייצר. לוויסות עוצמת התאורה ניתן להשתמש בעמעם שיאפשר לכם להתאים את האור בחדר השינה לסוג הפעילות בחדר. שילוב של נקודות תאורה קטנות כמו ספוטים בצידי המיטה יוסיפו נוחות ואסתטיקה לחלל שלכם.

חדר כמו בבית מלון לא חייב להישאר בגדר משאלה ויכול להפוך לחלק מחייכם בעזרת יישום של כמה נקודות קטנות ומשפיעות, והכי חשוב – תעזו.